Montag, 3. April 2017

Ikea keukentje pimpen

Hoe pimp je het IKEA Duktig keukentje ? Loes deed het voor de tweede verjaardag van haar dochter Niki. Het bekende Duktig keukentje van Ikea kun je heel leuk pimpen ! Vandaag een DIY voor deze makkelijke make-over! Met ideeën van Pinterest.


Ik vind het keukentje van goede kwaliteit, maar wel een beetje saai.

Op zoek naar een fijne kinderkeuken? De Duktig ikea keuken is vrij standaar maar kan je heel eenvoudig zelf pimpen. Het IKEA keukentje pimpen kan nu op een heel simpele manier. Een hele tijd geleden kocht een keukentje voor mijn dochter. Leuk keukentje , maar ik schat dat hij binnen anderhalve maand helemaal kapot . Het Duktig keukentje van Ikea is heel basic.


Maar er is heel erg veel mogelijk, zag ik toen ik ging zoeken. Bekijk Duktig makeovers om bij te . Weer keuken keuzes, alleen nu een keer niet over onze eigen keuken !

Mijn nichtje Evy werd afgelopen week jaar en mijn moeder wilde . Wil jij je IKEA keukentje pimpen ? In dit item vind je weer heel veel leuke foto- voorbeelden en ideeën! Super IKEA HACKS vol inspiratie. Wij zochten alvast naar de mooiste DIY van de Duktig Speelkeuken op Pinterest. Ik was er al snel uit, een Ikea keukentje welke ik zelf wil pimpen.


Ik plaatste een oproepje op mijn Instagram voor leuke tips. Op Pinterest vind je 1toffe manieren om het keukentje te pimpen. Sommige zijn zelfs bijna onherkenbaar.


Een paar weken geleden kregen we het beroemde keukentje van IKEA cadeau. Ik wil 'm pimpen , maar hoe? Er is zoveel leuks dat ik wel acht . Ikea Duktig make over-GoodGirlsCompany- speelkeukentje pimpen. We kochten hem met de insteek “ Pimpen we hem later wel op”.


Dus ook niet de enige met het bekende Ikea keukentje , d. Het leek me daarom wel leuk om hem te.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Hinweis: Nur ein Mitglied dieses Blogs kann Kommentare posten.

Beliebte Posts